Casus: Mastoor

Mastoor is ontstaan vanuit een behoefte van een van de oprichters die als Islamitische man in de westerse wereld een beperking ervoer in het huidige aanbod van mannenkleding. Hoewel de doelgroep in eerste instantie jonge moskeegangers waren, is het merk enorm gegroeid wereldwijd. Zowel onder moslims als niet moslims. De losse stoffen, neutrale kleuren en de waarde die het merk hecht aan duurzaamheid trekken een brede doelgroep vanuit de hele wereld. Met deze populariteit hebben ze recent een pop-up store geopend in de World Trade Center Mall in Abu Dhabi.

Mastoor groeit dus hard. WIj helpen ze door resultaatgedreven campagnes op Facebook en Instagram. 

Aangezien Mastoor de afgelopen jaren een loyale fanbase heeft gecreëerd hebben we ervoor gekozen om goed gebruik te maken van een effectieve retargeting strategie. Door middel van onze strategische aanpak genereren we een ROI van ruim 600%.



  • 600% ROI

    Onze effectieve manier van retargeting heeft voor een ROI van 600% gezorgd.

  • Meer naamsbekendheid

    Doormiddel van onze effectieve campagnes hebben we nu al meer dan 250.000 mensen bereikt.

Clients:

Abid Tounssi

Category:

Social Media Marketing

Date:

N.V.T.

recent projects

similar projects