Casus: DEHEB

Al 25 jaar is DEHEB actief in de kappersbranche. Met een kleine onderneming in Utrecht voorziet DEHEB al jaren hun klanten van een nieuwe look en een goede verzorging.Hierbij wilt DEHEB altijd kiezen voor de beste en natuurlijke producten. Daarom is DEHEB gestart met een eigen productlijn, genaamd DEHEB.Een productlijn vol mooie en natuurlijke producten, vrij van parabenen, siliconen en sulfaten. Geboren vanuit de passie voor verzorging en de natuur!

Voor DEHEB hebben we in 2021 een BLACK FRIDAY korting gelanceerd. We hebben hiervoor een tijdspad genomen van 2 maanden. In de eerste maand hebben we een leadcampagne gelanceerd op Facebook en Instagram om de E-maillijst van DEHEB te vergroten. Door middel van de lead campagne hebben we een groei gerealiseerd van 1200 subscribers. Vervolgens hebben we door middel van een effectieve  e-mail marketing strategie de omzet weten te verdubbelen.

 

 

  • 1200 E-mail subscribers gegenereerd

  • Omzet verdubbeld

Clients:

Mohammed Abgij

Category:

Social Media Marketing

Date:

20 September, 2021

recent projects

similar projects